Utryckningsfordon > Ambulans och sjuktransport

Ledningsenheter

<< < (2/3) > >>

vägassistans:

--- Citat från: heimer skrivet 18:47 - 07/02 2019 ---Någon som har bilder och info om hur uppstarten har gått?

--- Slut citat ---

Inte träffat på dom ännu på nått jobb varken på vägass eller brand, däremot sett bild på två på instagrem plus att jag sett en jag lagt bild utpå instagram.. Har dom på mobilen ska se om jag kan få upp den här med

heimer:

--- Citat från: vägassistans skrivet 19:42 - 10/02 2019 ---
--- Citat från: heimer skrivet 18:47 - 07/02 2019 ---Någon som har bilder och info om hur uppstarten har gått?

--- Slut citat ---

Inte träffat på dom ännu på nått jobb varken på vägass eller brand, däremot sett bild på två på instagrem plus att jag sett en jag lagt bild utpå instagram.. Har dom på mobilen ska se om jag kan få upp den här med

--- Slut citat ---

Sökte runt lite och hittade bilder på aisabs gamla akutläkarbil och ledningsambulanser som blivit omämärkta. Uppfyller de gamla ledningsambulanserna kravet på fyrhjulsdrift?

vägassistans:

--- Citat från: heimer skrivet 01:10 - 12/02 2019 ---
--- Citat från: vägassistans skrivet 19:42 - 10/02 2019 ---
--- Citat från: heimer skrivet 18:47 - 07/02 2019 ---Någon som har bilder och info om hur uppstarten har gått?

--- Slut citat ---

Inte träffat på dom ännu på nått jobb varken på vägass eller brand, däremot sett bild på två på instagrem plus att jag sett en jag lagt bild utpå instagram.. Har dom på mobilen ska se om jag kan få upp den här med

--- Slut citat ---

Sökte runt lite och hittade bilder på aisabs gamla akutläkarbil och ledningsambulanser som blivit omämärkta. Uppfyller de gamla ledningsambulanserna kravet på fyrhjulsdrift?

--- Slut citat ---

Falcks gamla har awd, aisab vet jag inte... Den jag har bild på är en gammal sjukvagn och har nog inte awd

heimer:
Är det några riktiga ledningsfordon beställda eller är tanken att Aisab ska fortsätta bedriva ledningsenheterna i de gamla ledningsambulanserna och gamla akutläkarbilen?

fordfiesta:
Är verkligen 9380 4-hjulsdriven ?   Hur ska bilarna användas ?   De verkar patrullera mycket på stan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion