Utryckningsfordon > Räddningstjänst och brandkår

SÄRF

<< < (3/67) > >>

D_skalis:

--- Citat från: Calle p skrivet 23:19 - 05/04 2012 ---Nya lastväxlaren till Borås skall ersätta 104. 104 kommer troligen ersätta 167 i Bollebygd i och med att uppsamlingsplats containern flyttas till Skene. Det är även nya Fip- bilar på gång, men placering och vad det blir för typ är inte klart enligt den infon jag har.

--- Slut citat ---

Tackar för infon


--- Citat från: Freddan skrivet 22:57 - 05/04 2012 --- JD 837 är 507 Skene

--- Slut citat ---

Det var min gissning att den var på skene brandstation så tack för den infon.

Freddan:
Undrar!Ska dom flesta bilar i förbundet,som har gamla radio nr målat på sidan,målas om?Nu när RAKEL införes.El dubbla radio nr?Nog en betydande kostnad.Fredde

Kingen:
Såg att det stod en transport bil typ som 117 (vilket är det nya rakelnummret?) märkt Fristad på bakgården i Borås.
ska den gamla säljas eller ska den omplaceras i förbundet? Vore coolt att köpa den å ha till jobbet.

Någon som vet?

JS:
Nu har Borås lastväxlare leverats

D_skalis:

--- Citat från: JS skrivet 16:49 - 01/06 2012 ---Nu har Borås lastväxlare leverats

--- Slut citat ---

Stämmer. Jag observerade den igår 2012-05-31 på Volvo Borås bil.

När det gäller dom två tidigare levererade lastväxlarna 52-6040, 52-2040 så är senaste info som jag fick 2012-05-25 så är det problem med automatiken för att växla av och på flak och att dom skulle gå tillbaka till Joab för åtgärd.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion