Information > Föreningen SUF

Utryckning nr 3/2012

<< < (3/3)

Henrik:
Tack för åter ett superbra nummer av tidningen!!! Nu är den läst från "pärm till pärm" snyft... bara att vänta tills nästa nummer, eller plocka i botten i lådan av gamla nummer :-)

Anders Roger Larsson:
Trots att mitt intresse ligger på äldre fordon/organisationer och vill se mer av dessa (kan inte ju jota om dagens fordon m m) så vill jag ge en eloge till de som medverkar till tidningen och dess innehåll. Intressant är även artiklar ang hur polis-, brand-, amb- och bärgningsverksamhet är organiserad i andra länder.

Daniel Sjöholm:
Det där med veteranfordon tycker jag är ett intressant fenomen. Trotts att det på forumet verkar finnas ett ganska stort intresse av äldre fordon är det som jag förstått det däremot ingen av de personer där som verkar vara intresserad av att försöka få ihop lite material till tidningen.

Kan vara så att många som diskuterar i det ämnet inte är medlemmar och därför inte engagerar sig. Intresset verkar iaf finnas.

Fenix112:
Häromdagen var det ovanligt tyst kring vårt lunchbord. Lunchen blev något sen så vår eminente, snabbe postutdelare hann före filmjölken. Och där låg den, den purfärska Utryckning! nr 3. Tillsammans med en massa reklam.

Den första genomläsningen skedde mellan tuggorna och bara knäckebrödets krasande ljud störde friden över lunchen. Hustrun nöjde sig förstående med reklamen...

Tur att Utryckning! inte är en veckotidning. Då kunde det kanske bli problem  ;)

Regent:
Som vanligt ett mycket intressant nummer! Väldigt fina bilder  ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion