Information > Föreningen SUF

Ã…rsmöte 21-22/4 i Karlskrona

<< < (2/3) > >>

D_skalis:
Uppehåll just nu utanför hotellfönstret, hoppas det håller i sig hela helgen.

FireTruck:
Ville bara tacka ALLA(!) inblandade (inga namn, ingen glömd), till 2012s årsmöte här i Karlskrona.
Det fanns många välkända ansikten bland medverkande, och en del nya man lärt känna under
dessa två dagar. (Och nära var det också  ;))

Det var verkligen roligt att vara med på ett årsmöte igen (den senaste i Kalmar 95-96), och träffa
likasinnade blåljusfantaster! Och alla kort man tagit. Nu har jag hela Blekinge län komplett med foton på fordon.
Det tog några år....

Ni i styrelesen och andra inblandade har gjort ett verkligen gott jobb!

Ta't lugnt på hemfärden nu.

mvh
/Passaten bakom bussen

Scaniaolsson:
Vill också rikta ett stort tack till styrlesen och framför allt mycket stort tack till Räddningstjänsten Östra Blekinge.
Ett mycket lyckat årsmöte. Undertecknad tar också åt sig av tacket till övriga funktionärer.

Det är kul att det man gör uppskattas, det är en stor drivkraft i alla fall för mig.

Har sedan en stund lyckligt kommit hem till Klippan igen.

Ännu gång tack till alla för en trevlig helg. Vi ses igen.

Scaniaolsson
På rad 1 inne i bussen.

Robban:
Jag sällar mig till kören av tacksamma till de som arrangerat årsmötet och de funktionärer som arbetat idiellt hela året! Ingen nämd och ingen glömd.

Sedan tackar jag alla som respekterat "Kockens" order under årsmötet. Ni är inte på bild och det uppskattar jag... ;)

Väl mött på nästa årsmöte.

/Robban

FireTruck:
Självklart så ska Räddningstjänsten också har ett stort tack för att de ställde upp!
Ber om ursäkt om jag var oklar eller hade missat det innan.

En annan trevlighet kan ni läsa på deras hemsida.
http://www.karlskrona.se/sv/Startsida-Raddningstjansten/Aktuellt-inom-Raddningstjansten/Arsmote-Svensk-Utryckningsfordonsforening/

Trevligt att föreningen blir omnämnd  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion