Författare Ämne: Umeå brandförsvar  (läst 15444 gånger)

Utloggad Tobbe

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 50
    • Visa profil
Umeå brandförsvar
« skrivet: 17:10 - 30/08 2012 »
Någon som har bilder på Umeå brandförsvars fordon sedan det var träffen där? kommer dom upp på landet runet?

Utloggad JS

  • SUF medlem
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 594
    • Visa profil
    • Utryckning Skaraborg
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #1 skrivet: 17:25 - 30/08 2012 »
Skulle tänka mig att bilder från hela mötet kommer upp på Håkan Gustafssons sida "Utryckning Norr" förr eller senare!  :D
Länk: http://www.utryckning-norr.se/

Skulle också vilja se bilder därifrån!

Utloggad Bengt

  • SUF medlem
  • Full Member
  • *****
  • Antal inlägg: 245
    • Visa profil
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #2 skrivet: 18:31 - 30/08 2012 »
Vi håller på att sammanställa ett reportage till nästa nummer av Utryckning!

//Bengt
Redaktionen tidningen Utryckning!

Utloggad Tobbe

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 50
    • Visa profil
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #3 skrivet: 18:51 - 30/08 2012 »
Inga bilder som hamnar på internet? har nämligen inte tidningen

Utloggad Lasse S

  • SUF medlem
  • Sr. Member
  • *****
  • Antal inlägg: 468
    • Visa profil
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #4 skrivet: 22:00 - 30/08 2012 »
Det går alldeles utmärkt att bli medlem i SUF och därmed få den fantastiska tidningen UTRYCKNING!

Utloggad Daniel Sjöholm

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Antal inlägg: 231
    • Visa profil
    • Larm-Söderhamn.se
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #5 skrivet: 22:44 - 30/08 2012 »
Någon som har bilder på Umeå brandförsvars fordon sedan det var träffen där? kommer dom upp på landet runet?


Blir lite fundersam efter din frågeställning. Har du tillgång till Landet runt då?
/ Daniel, M-1261.

Egenföretagare, Larm-Söderhamn Media.
Sambo och en liten son boendes i villa utanför Söderhamn.

Utloggad Tobbe

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 50
    • Visa profil
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #6 skrivet: 22:07 - 31/08 2012 »
Japp jag har landet runt. Jag har inte fått en tidning på två år tror jag, fick tidningen första året men icke dom senaste två åren
« Senast ändrad: 22:10 - 31/08 2012 av Tobbe »

Utloggad LOB

  • SUF medlem
  • Jr. Member
  • *****
  • Antal inlägg: 83
    • Visa profil
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #7 skrivet: 22:37 - 31/08 2012 »
Detta måste ju vara en fråga för styrelsen..Man kommer in på Landet Runt men är ej medlem och inte får tidningen hur går det ihop ?? Man måste ju vara medlem för att komma in på Landet runt............

L-O Backström
N-575

Utloggad Bengt

  • SUF medlem
  • Full Member
  • *****
  • Antal inlägg: 245
    • Visa profil
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #8 skrivet: 23:49 - 31/08 2012 »
Svaret är enkelt varför det blivit så här. Alla medlemmar som ber om inloggningsuppgifter till Landet Runt får det av våra webbansvariga. Detta läggs upp manuellt. Sedan måste en genomgång göras varje år av alla som har tilldelats lösenord för att se om de betalat för det nya året. Och det är lätta att missa att ta bort någon som inte betalat när det är flera hundra medlemmar att hantera.

/Bengt
Redaktionen tidningen Utryckning!

Utloggad robertp85

  • SUF medlem
  • Newbie
  • *****
  • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #9 skrivet: 01:21 - 01/09 2012 »
Jag har aldrig fått tillgång till landet runt fast än jag e betalande medlem och försökt kontakta ansvarig men det var på gammla forumet

Utloggad Simon

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 825
    • Visa profil
    • EmergencyScandinavia
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #10 skrivet: 20:33 - 01/09 2012 »
Jag har aldrig fått tillgång till landet runt fast än jag e betalande medlem och försökt kontakta ansvarig men det var på gammla forumet

Skicka ett mail till webmaster så löser vi det.

Utloggad Daniel Sjöholm

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Antal inlägg: 231
    • Visa profil
    • Larm-Söderhamn.se
SV: Umeå brandförsvar
« Svar #11 skrivet: 19:47 - 02/09 2012 »
Vi kommer att kolla igenom inloggningarna till medlemssidorna på internet. Problemet som jag ser det är att alla tidigare har fått välja sitt inloggningsnamn själva. Inte skugga över någon av de personer som tidigare fixat detta men det är inte direkt lätt att veta om ex "Rallykalle91" är en betalande medlem då inget kopplar detta till en faktiskt person. Simon och jag funderar på en lösning och jag tror att vi har en ganska vettig på gång. Detta får vi återkomma till.

Vad det gäller att vissa uppger att man inte fått tidningen på ett par år låter enl mig lite lustigt. Varför har man inte påpekat detta då? Är det så att man inte betalat senaste åren. Ja det finns många faktorer. Jag har begärt in uppgifter från berör person för att med hjälp av Per Palm se hur det ligger till.

Har man betalat sitt medlemskap som man ska och inte får någon tidning ska man självklart påpeka detta direkt. Detta kan man göra till per.palm @ utryckningsfordon.se (utan mellanslag kring @).
Inloggningsuppgifter får man lättast av mig eller Simon via webmaster @ utryckningsfordon.se (utan mellanslag kring @).

Finns väl kanske lite av oss alla att lära kring det här då det uppenbarligen verkar brista lite i informationen både från oss till er och vise versa.

Låser därmed tråden och hänvisar de som saknar antingen tidning eller inloggningsuppgifter att höra av sig till oss.
/ Daniel, M-1261.

Egenföretagare, Larm-Söderhamn Media.
Sambo och en liten son boendes i villa utanför Söderhamn.