Utryckningsfordon > Räddningstjänst och brandkår

SÄRF

<< < (2/67) > >>

D_skalis:
En liten uppdatering med det som jag vet.
2 52-1020 är i som tidigare nämnts i drift, bild finns på landet runt.
2 52-6070 ny transportbil i Ulricehamn, bilder finns på landet runt.
Dom två nya lastväxlarna som har nämnts tidigare 2 52-6040 och 2 52-2040 som blir Rakel numret på 504 i skene stod fortfarande igår 3/4 på Volvo i Borås, var tydligen något som krånglade.

2 52-1070 ny transportbuss som ersätter 38 118 observerade jag igår och bilder inskickade till landet runt.

Sen har jag också fått veta att det är en tredje lastväxlare på gång levereras i maj och skall gå i Borås.

Den transportbil 38 607 RAU 311 som levererades för ett år sen står i Ulricehamn och ombyggnad sker på flaket och den skall bli en kombinerad restvärdes/IVPA-bil och skall rulla i Ulricehamn.

Detta är vad jag vet just nu och detta skall vara korrekta uppgifter om inte jag har missuppfattat något.

JS:

--- Citat från: D_skalis skrivet 21:38 - 04/04 2012 ---En liten uppdatering med det som jag vet.
2 52-1020 är i som tidigare nämnts i drift, bild finns på landet runt.
2 52-6070 ny transportbil i Ulricehamn, bilder finns på landet runt.
Dom två nya lastväxlarna som har nämnts tidigare 2 52-6040 och 2 52-2040 som blir Rakel numret på 504 i skene stod fortfarande igår 3/4 på Volvo i Borås, var tydligen något som krånglade.

2 52-1070 ny transportbuss som ersätter 38 118 observerade jag igår och bilder inskickade till landet runt.

Sen har jag också fått veta att det är en tredje lastväxlare på gång levereras i maj och skall gå i Borås.

Den transportbil 38 607 RAU 311 som levererades för ett år sen står i Ulricehamn och ombyggnad sker på flaket och den skall bli en kombinerad restvärdes/IVPA-bil och skall rulla i Ulricehamn.

Detta är vad jag vet just nu och detta skall vara korrekta uppgifter om inte jag har missuppfattat något.

--- Slut citat ---

Tack för informationen!  :D
Lite funderingar.. ;
>Den tidigare transportbilen i Ulricehamn, en VW Pickup - 06 (XJD 837), vart tog den vägen när den pickupen som nu byggs om kom?

Och...
>Blir det Sala Brand som bygger Borås nya lastväxlare?

D_skalis:

--- Citat från: JS skrivet 19:04 - 05/04 2012 ---
Tack för informationen!  :D
Lite funderingar.. ;
>Den tidigare transportbilen i Ulricehamn, en VW Pickup - 06 (XJD 837), vart tog den vägen när den pickupen som nu byggs om kom?

Och...
>Blir det Sala Brand som bygger Borås nya lastväxlare?

--- Slut citat ---

Jag har glömt att fråga var XJD 837 har tagit vägen, senaste besiktningen 2011-10-11 är gjord på bilprovningen i Kinna, så den bör vara nånstans i Mark, skall ta reda på exakt station och återkommer.
Det är Sala brand även på den tredje för i det anbud som var ute på lastväxlarna så var det med en option på en tredje bil.

Freddan:
 JD 837 är 507 Skene

Calle p:
Nya lastväxlaren till Borås skall ersätta 104. 104 kommer troligen ersätta 167 i Bollebygd i och med att uppsamlingsplats containern flyttas till Skene. Det är även nya Fip- bilar på gång, men placering och vad det blir för typ är inte klart enligt den infon jag har.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion